Dňom 1.1.2015 spoločnosť DUGE CATERING, s.r.o. so svojimi partnermi prechádza na „bez lístkový systém“ objednávania a výdaja stravy vo svojej prevádzke v Liptovskom Hrádku , aj pre rozvoz obedov do partnerských firiem. Tento systém bude platiť aj pre individuálnych odberateľov a dôchodcov, ktorým realizujeme rozvoz jedla.
Po termíne 1.1.2015 nebude možné vrátiť, ani vymeniť stravné lístky DUGE CATERING platné do konca roku 2014.
Cena stravy sa nemení a platba za obed bude možná v hotovosti , na stravné šeky, alebo na faktúru, podľa počtu odobratých jedál. Objednávanie obedov cez telefón a objednávkový e-mail ostáva nezmenené.
Systém nahlasovania obedov :
- Deň a viac dní vopred ( podľa zverejneného jedálneho lístka na si môžu klienti nahlásiť akýkoľvek obed ( č. 1. – 9. ) najneskôr však do 14:00 hod.
- V deň obeda - ráno do 7:30 hod. je možné nahlásiť len obed č. 1.
Na Sobotu, Nedeľu a Pondelok sa nahlasuje obed v Piatok do 18:00 hod. ( Pondelok č.2 – č.9 )
( Objednávkový portál, telefonicky, e-mailom : objednavkyduge@gmail.com )
Systém nahlasovania večerí :
- Večere sa nahlasujú deň a viac dní vopred ( podľa zverejneného jedálneho lístka na si môžu klienti nahlásiť akúkoľvek večeru č. 1. – 3.)
- ( Objednávkový portál, telefonicky, e-mailom : objednavkyduge@gmail.com,
- V deň večere do 11:30 hod. je možné nahlásiť večeru č.1 - č.3, do 14:00 hod. len večeru č. 1.
- ( Telefonicky, e-mailom : objednavkyduge@gmail.com )
UPOZORNENIE : Ak klient nahlasuje obed v ranných hodinách do 7:30 hod. , systém automaticky priraďuje dátum nasledujúceho dňa. Je potrebné skontrolovať si dátum objednávky a či bolo objednané jedlo skutočne priradené k požadovanému dátumu.