LÁSKA IDE CEZ ŽALÚDOK

SYSTÉM NAHLASOVANIA OBEDOV A VEČERÍ OD 1.1.2015

01.01.2015 05:58

Dňom 1.1.2015 spoločnosť DUGE CATERING, s.r.o. so svojimi partnermi prechádza na „bez lístkový systém“ objednávania a výdaja stravy vo svojej prevádzke v Liptovskom Hrádku , aj pre rozvoz obedov do partnerských firiem. Tento systém bude platiť aj pre individuálnych odberateľov a dôchodcov, ktorým realizujeme rozvoz jedla.

Po termíne 1.1.2015 nebude možné vrátiť, ani vymeniť stravné lístky DUGE CATERING platné do konca roku 2014.

Cena stravy sa nemení a platba za obed bude možná v hotovosti , na stravné šeky, alebo na faktúru, podľa počtu odobratých jedál. Objednávanie obedov cez telefón a objednávkový e-mail ostáva nezmenené.

Systém nahlasovania obedov :

  • Deň a viac dní vopred ( podľa zverejneného jedálneho lístka na si môžu klienti nahlásiť akýkoľvek obed ( č. 1. – 9. ) najneskôr však do 14:00 hod.
  • V deň obeda  - ráno do 7:30 hod. je možné nahlásiť len obed č. 1.

Na Sobotu, Nedeľu a Pondelok sa nahlasuje obed v Piatok  do 18:00 hod.  ( Pondelok č.2 – č.9 )

( Objednávkový portál, telefonicky, e-mailom : objednavkyduge@gmail.com )

 Systém nahlasovania večerí :

  •  Večere sa nahlasujú deň a viac dní vopred   ( podľa zverejneného jedálneho lístka na si môžu klienti nahlásiť akúkoľvek večeru  č. 1. – 3.)
  • ( Objednávkový portál, telefonicky, e-mailom : objednavkyduge@gmail.com,
  • V deň večere do 11:30 hod. je možné nahlásiť večeru č.1 - č.3, do 14:00 hod. len večeru č. 1.
  • ( Telefonicky, e-mailom : objednavkyduge@gmail.com )

 

UPOZORNENIE : Ak klient nahlasuje obed v ranných hodinách do 7:30 hod. , systém automaticky priraďuje dátum nasledujúceho dňa. Je potrebné skontrolovať si dátum objednávky a či bolo objednané jedlo skutočne priradené k požadovanému dátumu.